سوالات متداول
- من فهرست خود را در جستجو نمی بینم:
قبل از انتشار آگهی، آن را بررسی می کنیم. زمان بررسی طولانی نیست – معمولاً از چند دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد، در موارد به خصوصی ( نادر) می توانیم تا دو روز بررسی کنیم.
اگر همه چیز درست باشد، بلافاصله پس از انتشار در جستجو ظاهر می شود. اگر چیزی نیاز به اصلاح داشته باشد، آگهی را رد می کنیم تا شما آن را ویرایش کنید. و اگر چیزی در آگهی ممنوع باشد ، آن را مسدود می کنیم.
- چگونه بفهمم آگهی من منتشر شده است؟
به محض انتشار آگهی شما، یک فشار در برنامه و یک ایمیل ارسال می کنیم.
و همچنین می توانید به بخش نمایه “فعال” بروید: اگر تبلیغ شما در آنجا است و کادر “در حال بررسی” روی آن وجود ندارد، به این معنی است که تبلیغ منتشر شده است.
- چگونه آگهی خود را در جستجو پیدا کنم؟
می توانید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید: نام آگهی را در نوار جستجو بنویسید و شهر مورد نظر را انتخاب کنید. اگر تبلیغات مشابه زیادی وجود دارد، یک محدودیت قیمت تعیین کنید و چند فیلتر را بررسی کنید.
- من می خواهم نظر خود را حذف کنم. باید چکار کنم؟
روی سه نقطه کنار نظر کلیک کنید، بازبینی تجدیدنظر را انتخاب کنید و به ما بگویید چه مشکلی دارد. ما همه چیز را بررسی خواهیم کرد و در عرض 3 روز به نامه پاسخ خواهیم داد.
- آیا هر نظری را که من از آن شکایت دارم حذف خواهید کرد؟
نه، ما فقط در صورت نقض قوانین ، نظراترا حذف میکنیم : برای مثال، حاوی نشانههایی از تقلب یا حاوی اطلاعات شخصی شما باشد. ما نمیتوانیم هیچ نظری را در صورت درخواست حذف کنیم .
- درباره من دروغ نوشتند آیا این بررسی را حذف خواهید کرد؟
اگر روند معامله درست نباشد، آن را حذف خواهیم کرد: به عنوان مثال، اینکه شما کالا را ارسال نکرده اید، آنچه را که توافق شده تحویل داده نشده، شرایط کاری را تغییر داده اید یا به پیام ها پاسخ نمی دهید. اما ما به مدرک نیاز خواهیم داشت: یک فاکتور یا یک ویدیو از نقطه تحویل، تصاویری از مکاتبات یا اسناد.
اگر در مورد چیز دیگری صحبت می کنید، فهمیدن آن برای ما دشوار خواهد بود – ما بسیار دور هستیم و نمی توانیم همه چیز را با اطمینان بررسی کنیم. در چنین مواردی، بهتر است به بررسی پاسخ دهید و بگویید که وضعیت را چگونه می بینید.
- اگر بررسی حاوی حقیقت و دروغ باشد چه؟
به آن پاسخ دهید و جزئیاتی را که در آن با نویسنده مخالف هستید به ما بگویید. دیگران آن را می بینند و نتیجه گیری می کنند.
- آیا نظری را که به من توهین می کند حذف می کنید؟
بله، اگر به عنوان یک شخص به شما توهین شود: چیزی در مورد ظاهر شما بنویسند، آرزوهای بد کنند یا شما را تهدید کنند.
اگر نظری در مورد شما به عنوان فروشنده یا کارفرما یا بی ادبی صحبت کنند، درباره یک معامله، محصول یا خدمات بنویسند، ما آن را حذف نمی کنیم. این یک نظر شخصی است – هر کس حق دارد احساسات خود را هنگامی که مشکلی پیش می آید داشته باشد.
- چرا تبلیغ من در اول لیست نیست؟
ما همه چیز را در نظر می گیریم: شهر، فیلترها، کلمات و حتی جستجوهای قبلی شما. و در نتایج دقیقاً آن تبلیغاتی را نشان میدهیم که به بهترین وجه با درخواست شما مطابقت دارد.
برای سایر کاربران، همه چیز ممکن است برعکس باشد – یعنی محصول شما ممکن است در وهله اول برای آنها ظاهر شود. اما نه تنها موقعیت آگهی برای فروش مهم است. بازدیدها خیلی مورد نیاز است- هرچه افراد بیشتری پیشنهاد شما را ببینند، معامله سریعتر انجام می شود. بنابراین، بهتر است روی تعداد بازدیدها تمرکز کنید، نه روی موقعیت در جستجو.
من به دنبال آگهی خود هستم، اما در جستجو نیست. چکارکنم؟
سعی کنید آن را به روش های مختلف جستجو کنید. مثلا:
– نام آگهی خود را بنویسید و شهر خود را مشخص کنید.
– اگر تبلیغات بیش از حد وجود دارد، یک محدودیت قیمت تعیین کنید.
– همچنین می توانید فیلترها را مشخص کنید
– یا به دنبال آگهی روی نقشه بگردید.
چرا تبلیغ من به اندازه کافی بازدید نمی شود؟
۱. عکس های کمی وجود دارد یا کیفیت پایینی دارند
۲. در طول روز عکس بگیرید. نور طبیعی به خلاص شدن سایه های غیر ضروری کمک می کند.
۳. چیزهای غیر ضروری را از قاب خارج کنید – آنها توجه را از محصول شما منحرف می کنند.
۴. از چندین زوایای مختلف عکس بگیرید تا مشخص شود کالای شما در چه وضعیتی قرار دارد. به عنوان مثال، برای شخصی که گوشی خریداری می کند، دیدن صفحه نمایش، قاب پشتی و قاب آن از بغل مهم است و همینطور خریدار خودرو نه تنها بدنه و فضای داخلی، بلکه نحوه ظاهر خودرو در زیر کاپوت را نیز در نظر بگیرد.
۵. بهترین عکسهای محصول خود را قرار دهید .
۶. قیمت خیلی بالا یا به طرز مشکوکی پایین است. ببینید چقدر محصولات مشابه در توار فروخته می شود. در حالت ایده آل، قیمت بازار باشد یا کمی کمتر از سایر فروشندگان باشد.
۷. توضیحات غیر جالب – در مورد مزایای محصول کم گفته شده است، جزئیات مهم گفته نشده است. هرچه توضیحات دقیق تر باشد، بهتر است. توضیح دهید که چگونه محصول شما می تواند مفید باشد، به سوالات و اعتراضات احتمالی پاسخ دهید.
۸. در سه یا چهار جمله اول، مزایای اصلی محصول خود را شرح دهید. مهم است که فرد بتواند بفهمد آیا ارزش باز کردن را دارد یا خیر.
نحوه انتشار آگهی: نکات مهم
- نمی توان پست کرد