قوانین توار:

در اینجا قوانینی که تـوار بر اساس آن به عمل می کند جمع آوری شده است: فروشندگان آگهی خود را می گذارند و خریداران انتخاب می کنند و خرید می کنند:


  1. تـوار چیست

1.1-تـوار یک سایت اینترنتی است که با دامنه (www.Tawar.ir) از طریق نسخه دسکتاپ ، موبایل و برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است که مجموعه ای از اطلاعات و مالکیت معنوی موجود در سیستم اطلاعاتی است و کلمه ی “توار” به معنای “صدا” می باشد.

1.2-تـوار یک کاتالوگ الکترونیکی از تبلیغات کالاها، خدمات، موقعیت های خالی، رزومه و سایر پیشنهادات و درخواست ها است که کاربران می توانند به منظور انعقاد معاملات در توار ارائه و جستجو کنند.

1.3-این سایت  به کاربران مجاز امکان ارسال اطلاعات به صورت آگهی در دسته بندی محصولات ارائه شده را می دهد. این سایت به همه کاربران (صرف نظر از مجوز) توانایی فنی جستجو و مشاهده تبلیغات را برای اهداف تعیین شده می دهد. الگوریتم های خودکار توار  درخواست ها را برای ارائه اطلاعات مرتبط در نتایج جستجو پردازش می کند.

1.4-کاربران از اطلاعات ارسال شده در توار برای انجام معاملات با مسئولیت خود استفاده می کنند.

 

  1. ثبت نام در توار

2.1- می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه خود یا از طریق نمایه خود در شبکه اجتماعی ارائه شده در فرم ورود به سیستم توار در توار ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، پروفایل منحصر به فرد شما را ایجاد می کنیم. در عین حال، توار تنها یک نمایه را با یک شماره ایجاد میکند.

2.2- تا 90 روز پس از حذف یا مسدود شدن، نمی توانید از شماره تلفنی که در نمایه حذف یا مسدود شده را برای ثبت نام جدید استفاده کنید.

2.3- اگر از طریق یک شبکه اجتماعی در توار  ثبت نام کنید، عملکردهای خاصی برای شما محدود خواهد شد. برای دسترسی به تمام ویژگی های سرویس، ممکن است از شما بخواهیم شماره تلفن، آدرس ایمیل را ارائه دهید.

2.4- با ثبت نام در توار و هر بار ورود به توار، تضمین می کنید که تمام اختیارات لازم برای ورود و رعایت شرایط را دارید.

 

  1. وارد توار شوید

3.1- می توانید با استفاده از شماره تلفن همراه/آدرس ایمیل مشخص شده در نمایه خود وارد نمایه توار خود شوید (ورود به سیستم).

3.2- شما باید محرمانه بودن جزئیات ورود خود به توار را حفظ کنید. اگر دلیلی دارید که فکر می کنید شخصی به آنها دسترسی غیرمجاز پیدا کرده است، لطفاً فوراً به ما اطلاع دهید. تمام اقداماتی که در توار توسط شخصی مجاز با استفاده از جزئیات ورود شما انجام می شود، عواقب آن بر عهده شماست و شما مسئول چنین اقداماتی خواهید بود.

 

  1. اطلاعات در مورد کاربران

4.1- اطلاعاتی که درباره خود به توار ارائه می کنید باید قابل اعتماد، به روز باشد و نباید ناقض قانون و حقوق اشخاص ثالث باشد. شما موظف هستید آنها را در صورت لزوم در نمایه خود در توار  به روز کنید. ممکن است برای تأیید اعتبار شما یا تأیید اطلاعاتی که در توار ارائه کرده‌اید، از شما اطلاعاتی بخواهیم.

4.2- ما نمی توانیم تضمین کنیم که تمام اطلاعات ارائه شده توسط کاربران به توار درست است. هنگام انجام معاملات مراقب باشید.

4.3- ما ممکن است این فرصت را برای شما فراهم کنیم که به ابتکار خود بررسی های لازم را انجام دهید و در برخی موارد، اگر نشانه هایی از نقض قوانین یا رفتار ناعادلانه وجود دارد، شما جلوگیری نمایید.

 

4.4- لازم است برای انجام قرارداد دقت کنید  تا فرصت استفاده از قابلیت رایگان توار و اطمینان از ایمنی کاربران توار را برای شما فراهم کنیم، زیرا ما در تلاش هستیم تا خدماتی را ارائه دهیم که در آن اعتماد کاربران به یکدیگر و نتیجه گیری معاملات آسان تر باشد.

4.5- در توار، ممکن است انواع مختلفی از بررسی های لازم وجود داشته باشد. بسته به مورد خاص شما، ممکن است از شما خواسته شود که یک یا چند گزینه غربالگری را تکمیل کنید.

4.6- اگر کاربر خصوصی هستید، به منظور بررسی دقیق، می‌توانید اطلاعاتی شامل شناسنامه، گواهینامه رانندگی، تصویر ویدیویی از چهره از چندین زاویه (بدون ضبط صدا یا صداهای دیگر) ارائه دهید.

 

4.7- ارائه اطلاعات به منظور تأیید این موضوع است:

4.7.1 نمایه توسط یک شخص واقعی برای استفاده قانونی از توار ایجاد شده است و با استفاده از ابزارهای خودکار ثبت نشده یا قبلاً متعلق به کاربر دیگری نبوده است، بلکه برای انجام اعمال غیرقانونی هک نشده است.

4.7.2 کاربر آماده ارائه اطلاعات اضافی در مورد خود است، زیرا قصد انجام اقدامات غیرقانونی (فریب سایر کاربران، جمع آوری غیرقانونی اطلاعات تماس) را ندارد و به دنبال اجتناب از مسئولیت آنها نیست.

4.7.3- تعهدات توار برای ارائه قابلیت استفاده از قابلیت رایگان توار با تعهد شما برای انجام اقدامات لازم در صورت تهدید امنیت کاربران توار در تضاد است.

4.7.4- اگر یک شهروند خوداشتغال هستید، ممکن است علاوه بر این به شما این فرصت داده شود تا با اطلاعات هویتی ملی خوداشتغالی را تأیید کنید.

4.7.5- گذراندن موفقیت آمیز یک بررسی دقیق، از جمله تأیید خوداشتغالی، به معنای تضمین صحت و مرتبط بودن اطلاعات مشخص شده توسط کاربر در تبلیغات و نمایه، توصیه ای برای اصالت هویت شماست.

4.7.6- از اطلاعات مربوط به تأیید موفقیت آمیز می توان برای دریافت علائمی استفاده کرد که اعتبار نمایه را افزایش می دهد (به عنوان مثال، نماد “اسناد تایید شده”، “خود اشتغال”، “جزئیات تایید شده” و …) این اطلاعات فقط برای مرجع است.

4.7.7- در صورت ناموفق بودن بررسی ، برخی از عملکردهای توار ممکن است برای شما در دسترس نباشد یا دسترسی به نمایه شما محدود شود.

4.7.8- به‌عنوان یک کاربر خصوصی، فقط می‌توانید یک نمایه در توار ایجاد کنید و فقط برای کاربران بزرگسال بالای 18 سال در دسترس است.

4.7.9- ما اطلاعات مربوط به کاربران را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهیم، مگر اینکه طبق قانون (مثلاً بنا به درخواست نهادهای دولتی مجاز). در عین حال، ما نمی توانیم در قبال اقدامات غیرقانونی شخص ثالث در رابطه با اطلاعاتی که خود شما در توار پست کرده اید و در دسترس سایر کاربران قرار داده اید، مسئول باشیم.

4.7.10- با ثبت نام در توار و هر بار ورود به  توار، موافقت می کنید: 1) شرکای ما اطلاعات مربوط به شما را به عنوان مشترک و خدمات ارتباطی ارائه شده به شما (از جمله شماره تلفن، اطلاعات مربوط به دستگاه مشترک، اطلاعات دیگر) را پردازش کنند.

4.7.11- شرکای اطلاعاتی ما اطلاعات محرمانه شما را در اختیار شرکت های دیگر قرار نمی دهند. تایید قابل اعتماد بودن هویت شما ضروری است.

4.7.12- ما نحوه استفاده شما از توار را برای بهبود توار تجزیه و تحلیل می کنیم و به شما کمک می کنیم اثربخشی خدمات ما را اندازه گیری کنید.

 

  1. محتوای کاربر

5.1- محتوای کاربر ، متن، تصاویر و ویدیوهایی که کاربران توار در تبلیغات، بخش عمومی نمایه و نظرات ارسال می کنند با گذاشتن نظرات برای فروشندگان و همچنین پاسخ به نظرات، نظر شخصی خود را بیان می کنند و ارتباط یا معامله خود را با کاربر دیگر ارزیابی می کنند.

5.2- توار به عنوان توزیع کننده محتوای تولید شده توسط کاربر عمل نمی کند. شما مالک تمام اطلاعاتی هستید که در توار پست می کنید. شما به طور مستقل ایجاد یا تغییر می دهید، برای تعداد نامحدودی از افراد در دامنه عمومی قرار می دهید و بدون مشارکت یا مشارکت ما، محتوا (از جمله داده های شخصی) را حذف می کنید.

5.3- داده های شخصی خود را به عنوان بخشی از نمایه عمومی یا اطلاعیه های خود منتشر می کنید تا کاربران بتوانند با شما تماس بگیرند یا کامل ترین اطلاعات را در مورد پیشنهاد شما دریافت کنند، خود شما آنها را به یک حلقه نامحدود از افراد فاش می کنید. این شرکت اطلاعات شخصی شما را پردازش می کند تا قرارداد با شما را انجام دهد.

5.4- اگر داده‌های شخصی اشخاص ثالث را در توار ارسال می‌کنید یا آنها را به طور دیگری به توار منتقل می‌کنید، به ما تضمین می‌دهید که تمام الزامات قانونی مربوط به داده‌های شخصی برعهده شماست.

5.5- این مسئولیت شماست که اطمینان حاصل کنید که محتوای کاربر به طور کامل با قانون، شرایط استفاده  توار، قوانین قرار دادن آگهی، الزامات نمایه و بررسی ها مطابقت دارد. شما تضمین می کنید که محتوای شما حقوق مالکیت معنوی اشخاص ثالث را نقض نمی کند.

5.6- توار محتوای کاربر را از قبل نمایش نمی دهد. ما اقداماتی را در رابطه با محتوا براساس درخواست افراد مجاز به روشی که قانون تعیین کرده است انجام می دهیم.

5.7- هدف از ارسال اطلاعات کاربران در توار برقراری ارتباط با یک خریدار بالقوه است که علاقه مند به انعقاد معامله در رابطه با محصول در آگهی است. ارسال محتوای کاربر فقط برای مقاصد اطلاعاتی مجاز است.

5.8- درج کردن عمدی اطلاعات نادرست در بررسی ها، گذاشتن هرگونه بازخورد برای فروشندگان در توار در صورتی که علاقه ای به انعقاد معامله در مورد یک آگهی ندارید، غیرقابل قبول است همینطور گذاشتن نظرات با هزینه ای که به بهبود کمک می کند، غیرقابل قبول است. هرگونه اقدام دیگر در رابطه با محتوای کاربر برای اهدافی که پیش بینی نشده است ممنوع است. شما نمی توانید از شماره تلفن کاربران برای اهدافی که مستقیماً به خرید کالا از کاربر مربوط نمی شود استفاده کنید.

5.9- شما به شرکت این حق را می دهید که از محتوای شما و مالکیت معنوی موجود در آن تحت یک مجوز غیر انحصاری استفاده کند. ممکن است از محتوای شما برای بهبود توار، برای اهداف تبلیغاتی و آموزشی، در پروژه‌های تجاری و غیر تجاری استفاده کنیم.

6.ارتباط کاربر در توار

6.1- کاربران مجاز می توانند برای توار پیام بنویسند و از طریق برنامه تلفن همراه توار تماس بگیرند تا در مورد محصولات و شرایط معامله صحبت کنند. استفاده از پیام ها و تماس ها برای هر هدف دیگری از جمله انتقال ارتباط بین کاربران به پیام رسان های فوری یا سایر کانال های ارتباطی از طریق ارسال لینک به سایت ها، منابع و خدمات دیگر در اینترنت ممنوع است. به دلایل امنیتی، ارسال اطلاعات تماس توسط فروشنده در پیام‌ها به توار ممکن است محدود باشد.

6.2- ما هزینه های مربوط به اتصال شماره ایمن را متحمل می شویم. استفاده از شماره ایمن برای اهداف پیش بینی نشده برای ثبت نام در منابع شخص ثالث، ممنوع است.

6.3- به منظور محافظت از کاربران خصوصی، شماره ایمن در تبلیغات و نمایه ها به طور خودکار فعال می شود و غیرفعال نمی شود (به جز دسته های “رزومه” و “اجاره آپارتمان کوتاه مدت”). در دسته “اجاره آپارتمان کوتاه مدت”، صاحبخانه تصمیم می گیرد که یک شماره ایمن را وصل یا قطع کند – تنظیمات به طور مشابه برای شماره تلفن مستاجرینی که آپارتمان خود را رزرو می کنند اعمال می شود.

6.4- در دسته «املاک»، یک شماره امن به همه کاربران متصل است، به جز آگهی‌های دسته «اجاره کوتاه‌مدت» که رزرو آنلاین به آن متصل است. در دسته بندی های “محصولات”، “کار”، یک شماره امن را می توان به طور خودکار مطابق با قوانین اتصال و استفاده از ابزارهای توار پرو متصل کرد.

6.5- در برخی از دسته ها و مناطق برای کاربران حرفه ای، ردیابی تماس ممکن است به طور خودکار فعال شود.

6.6- پیام‌ها و تماس‌ها با کاربران برای اهداف پیش‌بینی نشده، قانون داده‌های شخصی را نقض می‌کند و باعث ضرر و زیان توار می‌شود.

6.7- ما حق ضبط، رمزگشایی، تجزیه و تحلیل و ذخیره پیام‌ها در توار و همچنین تماس‌های برقرار شده از طریق برنامه تلفن همراه توار را داریم. پیام‌های توار، تماس‌های موجود در برنامه و شماره‌های ایمن شخصی نیستند. ما این حق را داریم که به طور انتخابی به ضبط تماس ها گوش دهیم، مکاتبات را بررسی کنیم و رونوشت تماس ها را به منظور اطمینان از رعایت شرایط استفاده از توار، برای بهبود توار کنترل کنیم.

  1. ارتباط توار با کاربران

ما می توانیم شما را راهنمایی کنیم:

7.1- اعلان‌های سیستمی که نمی‌توان از آنها لغو اشتراک کرد: به عنوان مثال، برای تأیید ثبت نام، اطلاع‌رسانی در مورد محدودیت دسترسی به نمایه یا تبلیغات.

7.2- هشدارهای خدمات مربوط به اقدامات شما در توار: به عنوان مثال، در مورد دریافت پیام از یک کاربر دیگر، مجموعه های شخصی از تبلیغات مورد علاقه.

7.3- اطلاعیه های بازاریابی و اطلاعات: نکاتی از توار، دعوت نامه برای شرکت در تحقیقات، تبلیغات و اخبار شرکت.

7.4- ممکن است پیام‌هایی را در مرکز اعلان در نمایه‌تان، به آدرس ایمیل یا شماره تلفن مشخص‌شده در نمایه‌تان ارسال کنیم. در برخی موارد، ممکن است از طریق تلفن نیز با شما تماس بگیریم (به عنوان مثال، برای دریافت بازخورد، بهبود خدمات یا ارائه پشتیبانی برای استفاده شما از آنها).

7.5- می توانید هشدارهای خدمات، هشدارهای اطلاعاتی و بازاریابی را در تنظیمات نمایه خود مدیریت کنید. تنظیمات ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد.

  1. حذف نمایه

8.1- شما حق دارید پروفایل توار خود را در هر زمان در تنظیمات نمایه خود یا از طریق تماس با پشتیبانی حذف کنید. نمایه شما پس از فسخ قرارداد بر اساس شرایط پیشنهادی، در صورتی که وارد آن شده باشید، حذف خواهد شد. اگر در عرض یک سال یک بار از آن استفاده نکنید، نمایه توار شما را حذف خواهیم کرد.

9.حمایت از حقوق مالکیت فکری

9.1- حقوق انحصاری برنامه های رایانه ای مورد نیاز برای استفاده از توار، پایگاه های داده، طراحی گرافیکی رابط (طراحی) و سایر عناصر وب سایت  توار، نام تجاری، علائم تجاری/آرم ها و سایر علائم متمایز سایت، از جمله مواردی که به عنوان بخشی از نام دامنه توار متعلق به سایت Tawar.ir است.

9.2- نام کلمه “توار” به عنوان یک علامت تجاری متعلق بهTawar.ir محافظت می شود و توسط توار بر اساس توافق نامه استفاده می شود.

9.3- ما این حق را داریم که به طور خودکار لوگوها / واترمارک های توار را روی عکس هایی که آپلود می کنید اعمال کنیم تا از مطالب موجود در پایگاه داده خود در برابر کپی غیرمجاز محافظت کنیم.

  1. مجوز استفاده از پایگاه های داده و برنامه ها

10.1- ما به کاربران مجوزی غیر انحصاری برای استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی و برنامه‌های رایانه‌ای لازم برای استفاده از توار را  برای اهداف پیش‌بینی‌شده در شرایط می‌دهیم. هیچ هزینه ای برای مجوز وجود ندارد.

10.2- مجوز از لحظه ای که به توار دسترسی دارید اعطا می شود و تا زمانی که از توار استفاده می کنید همچنان معتبر است. جستجو و مشاهده تبلیغات برای همه کاربران بدون در نظر گرفتن ثبت نام و مجوز در دسترس است. برای دسترسی به سایر ویژگی های  توار، باید وارد شوید.

10.3- استفاده از اسکریپت های خودکار برای جمع آوری اطلاعات در توار و همچنین ثبت خودکار پروفایل ها ممنوع است.

 

10.4- بدون رضایت توار، استفاده از پایگاه های داده و برنامه های رایانه ای برای اهدافی که پیش بینی نشده است ممنوع است. این بدان معنی است که استخراج مطالب از پایگاه های داده و / یا استفاده بعدی از آنها به هر شکل و به هر روشی، صرف نظر از حجم و توافق آنها با اشخاص ثالث، ممنوع است، در صورتی که این امر مستقیماً با انعقاد معامله در ارتباط نباشد. ارتباط با محصول در آگهی به عنوان مثال، استفاده از مطالب پایگاه داده توار برای پر کردن پایگاه داده های شخص ثالث ممنوع است. همچنین استفاده از شماره تلفن های پایگاه داده توار برای تماس با کاربران توار با پیشنهادات خدمات یا کالاها ممنوع است. چنین اقداماتی نه تنها حقوق انحصاری توار، بلکه حقوق معنوی کاربران را نیز نقض می کند و همچنین به منزله پردازش اطلاعات شخصی کاربران توار بدون رضایت آنها است.

  1. تعهدات کاربران

با استفاده از توار و تعامل با سایت، شما موافقت می کنید:

11.1- تمام الزامات قانونی جمهوری اسلامی ایران را به شدت رعایت کنید؛

11.2- مطابق با شرایط استفاده از  توار، قوانین ارسال تبلیغات، الزامات مربوط به نمایه و نظرات، و سایر قوانین و دستورالعمل‌های توار پایبند باشید.

11.3- اگر خریدار بالقوه نیستید و علاقه ای به انعقاد معامله در مورد آگهی ندارید، با کاربران توار تماس نگیرید، از ارسال هرزنامه برای کاربران خودداری کنید.

11.4- با استفاده از ابزارهای خودکار، اطلاعات توار از جمله محتوای کاربران را کپی نکنید.

11.5- از الفاظ ناپسند، تصاویر و جملاتی که موجب ظلم، نفرت یا بی احترامی می شود استفاده نکنید، تهدید یا توهین اقدامات غیرقانونی را توجیه نمی کند، از معیارهای اخلاقی یا شیوه های تجاری پیروی نمی کند.

11.6- از توار یا اطلاعات ارسال شده در توار برای اهدافی که پیش بینی نشده استفاده نکنید.

11.7- از آپلود یا استفاده از بدافزار در توار خودداری کنید.

11.8- از اقداماتی که ممکن است باعث اختلال در عملکرد عادی توار شود خودداری کنید.

 

  1. تخلفات و عواقب

12.1- ما در تلاش هستیم تا توار را به ابزاری راحت و ایمن تبدیل کنیم، بنابراین این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که به‌طور تصادفی بررسی کنیم که کاربران در هر زمان و بنا به صلاحدید خود، مطابق با شرایط استفاده از توارپایبند هستند. برای این کار می توانیم از روش های خودکار استفاده کنیم.

 

12.2- ما این حق را داریم که در صورت شناسایی تخلفات، یا اقداماتی برای آماده شدن برای نقض قانون، حقوق اشخاص ثالث یا شرایط و ضوابط  توار، از جمله سوء استفاده از خدمات توار با استفاده از نمایه فنی شما، اقدامات لازم را انجام دهیم. یعنی: محدود کردن دسترسی به نمایه یا سایر قابلیت های  توار، برای مثال، محدود کردن دسترسی به پیام رسان  توار، محدود کردن انتشار محتوای خود در نتایج جستجو، پنهان کردن نمایش تبلیغات روی نقشه، رد یا مسدود کردن محتوای شما، محدود کردن دسترسی به توار از آدرس های IP و شماره تلفن های خاص.

12.3- ممکن است در صورت شکایت سایر کاربران درصورت ارسال هرزنامه، نقض مکرر یا مخرب شرایط استفاده و قوانین تواراز جمله ارسال تبلیغات و نشان دادن قیمت‌هایی که با واقعیت مطابقت ندارد، دسترسی به نمایه را محدود کنیم.

12.4- در موارد استثنایی، با رفع کامل تخلفات انجام شده توسط کاربر، می توانیم برای حفظ وفاداری کاربر توار، دسترسی به پروفایل را بازیابی کنیم.

12.5- ما مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی وارد شده به کاربران در رابطه با اتخاذ تدابیری برای جلوگیری و توقف تخلفات در توار نداریم. توصیه می کنیم یک نسخه پشتیبان از محتوای خود را در دستگاه خود نگه دارید.

12.6- در صورت نقض قانون یا حقوق اشخاص ثالث هنگام استفاده از توار، ممکن است مشمول مسئولیت اداری، کیفری یا مدنی باشید.

  1. مقررات نهایی

13.1- مفاد بخش‌های 2، 3، 6 ، 8 شرایط برای کاربران ثبت‌نام شده در توار اعمال می‌شود. تمام مقررات دیگر برای همه کاربران توار، صرف نظر از ثبت نام و مجوز اعمال می شود. هنگامی که هزینه ای برای استفاده از توار وجود ندارد، قوانین حمایت از مصرف کننده در رابطه بین شرکت و کاربران اعمال نمی شود. ارائه برخی از عملکردهای توار ممکن است تابع شرایط و ضوابط خاصی باشد.

13.2- عملکرد توار را می توان در هر زمان بدون اطلاع قبلی به کاربران تغییر، تکمیل یا خاتمه داد. استفاده از توار در حالت «همان‌طور که هست» ارائه می‌شود، یعنی به شکل و در حدی که شرکت عملکرد توار را در زمان دسترسی به آن‌ها فراهم می‌کند. ما مسئولیتی در قبال خرابی ها و وقفه های موقت در کار توار و از دست رفتن اطلاعات ناشی از آنها نداریم. ما مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب غیرمستقیم، اتفاقی، غیرعمدی، از جمله سود از دست رفته یا داده های از دست رفته، آسیب به شرافت، حیثیت یا شهرت تجاری، ناشی از استفاده از توار نداریم.

13.3- توارممکن است حاوی پیوندهایی به وب سایت های شخص ثالث باشد. ما هیچ کنترلی بر در دسترس بودن، محتوا یا قانونی بودن چنین سایت های شخص ثالث نداریم و مسئولیتی در قبال آن نداریم.

13.4- هنگام حل و فصل همه اختلافات بین توار و کاربران، قوانین جمهوری اسلامی ایران اعمال می شود. تمام اختلافات باید مطابق با صلاحیت منطقه ای ارجاع شود، مگر اینکه قانون دیگری مقرر کرده باشد.

13.5- ما شرایط استفاده توار را در صورت لزوم به روز می کنیم. توصیه می کنیم به طور دوره ای از صفحه ای که در آن پست می شود بازدید کنید.

13.6- با ادامه استفاده از توار  پس از تغییر شرایط، موافقت خود را با تغییرات ایجاد شده در آنها تأیید می کنید.

13.7- اگر هنوز درباره شرایط استفاده توار  سؤالی دارید، می‌توانید پاسخ‌ها را در راهنما جستجو کنید یا با متخصصان خدمات پشتیبانی تماس بگیرید.

13.8- همچنین می توانید شکایت خود را به صورت کتبی به آدرس Mail@Tawar.ir برای ما ارسال کنید. ما حتماً آن را بررسی خواهیم کرد و به موقع و طبق قانون فعلی پاسخ خواهیم داد.

استفاده کردن از توار یعنی با همه ی قوانین کشور و قوانین سایت تــوار موافقت می کنید.